Alice și Pâinica de casă

Seria Aventurilor lui Alice în bucătărie continuă – astăzi am pregătit pâinică de casă, punându-mi în funcțiune noua jucărie. Foarte mulțumită de rezultat, m-am gândit să vă arăt descoperirea făcută; aparatul este super!

P.S. – Mirosul de pâine caldă, mai ales acum, când este atât de ger, a fost absolut fascinant!

5 comments on “Alice și Pâinica de casă

    • Nu, ca nu am prezentat ce fel de Moulinex este, cate programe are, de unde l-am cumparat etc.. Dar pe parcurs voi posta poze cu “varietatile” lui. 😉 Acum am facut reclama doar painicii mele, care a iesit perfecta din prima! 😀

  1. De-asta am si eu dar mai mic.
    Banuiesc ca tot 3 ore dureaza 🙂
    Am vazut ca stie si cozonac si dulceata si alte nebunii, dar eu as fi fost multumit sa faca doar doua lucruri: paine si mamaliga.
    Se pare ca mamaliga este o stiinta mai complicata 🙂
    Spor la cuptor :))))

Leave a Reply

