O soție descurcăreață

Scrisoare de la soţul care este în străinătate pentru soţie:

Iubita mea,

Nu îți pot trimite salariul meu din această lună, deci voi trimite 100 sărutări.

Tu ești iubirea mea!

Soţul tău,

Allen

============ =========

Soţia sa îi răspunde după câteva zile:

Iubitul meu,

Îți mulţumesc pentru cei 100 de pupici și îți trimit detaliile cheltuielilor:

1. Am negociat cu cel care aduce laptele – 2 sărutări pentru lapte timp de o lună.

2. Am negociat cu angajatul de la energie electrică pentru 7 sărutări.

3. Proprietarul casei vine în fiecare zi şi își cere chiria: 2-3 sărutări zilnic.

4. Proprietarul supermarketului nu a acceptat numai sărutări, aşa că am dat în schimb… alți itemi.

5. Alte cheltuieli – 40 sărutări

Te rog să nu îți faci griji pentru mine, am un sold restant de 35 de sărutări şi sper să pot finaliza luna folosind această balanță.

Și mai am rugămintea să mă anunți din timp, pentru că trebuie să îmi fac planificarea cheltuielilor și pentru lunile următoare.

Iubita ta

Leave a Reply

