Alice in WonderNet – 1 an

Dragii mei prieteni,

Astăzi, de Valentine’s Day, blogul meu împlinește 1 an. Un an în care am fost zi de zi alături de dvs., un an în care am făcut tot posibilul să găsesc și să postez cele mai interesante informații, fotografiile cele mai frumoase, dar și imaginile cele mai amuzante. Multe lucruri le-am aflat și eu pentru prima oară, iar prin intermediul blogului, am putut să vi le împărtășesc și dvs. Mai jos am realizat un TOP 100 al celor mai accesate titluri dintre cele aproape 3.000 de articole postate în decursul acestui an. De fapt, acesta a fost de la început și scopul acestui blog. Să descopăr și să vă fac cunoscută măcar o părticică din tot ceea ce înseamnă informație pe Internet. Vă mulțumesc, dragii mei prieteni, pentru că îmi vizitați blogul și pentru că vă simt aproape de mine. Și sper ca ”lumea” mea, WonderNet-ul, să aibă cât mai mulți rezidenți. Voi face tot posibilul ca și de acum încolo să vă ofer în fiecare zi informații noi și interesante și așa cum mi-am respectat promisiunea în anul care a trecut, așa mi-o voi respecta și de astăzi înainte.

Iar acum vreau să ciocnesc un pahar de șampanie cu fiecare dintre dvs – măcar virtual, deși mi-ar fi făcut plăcere să vă cunosc și personal – și să vă mulțumesc pentru că faceți parte din viața mea.

LA MULȚI ANI și… HAPPY VALENTINE’S!

Cu drag, Alice

TOP 100 ARTICOLE:

5 comori rămase nedescoperite

Evoluția siglelor a 15 mărci de mașini

Top 10 – Locuri bântuite

10 creaturi mitologice irlandeze

Cele mai periculoase 19 trasee rutiere din lume

Top 10 – Cei mai înalți munți din lume

Îngerul Morții și gemenii de la Auschwitz

Top 10 – Cele mai frumoase castele și palate din lume

Top 10 – Peisaje superbe

Top 10 – Peisaje de iarnă feerice

7 Interviuri cu foști reporteri ai ziarului “Scânteia”

Top 10 – Peisaje de toamnă

Top 10 – Cele mai înalte cascade din lume

Top 10 – Cele mai frumoase piscine din lume

Cele 12 zodii sub semnul artei

Sculpturi unice din așchii de lemn

Mistere – Triunghiul Bermudelor

Cele mai frumoase fântâni din lume

Top 10 – Cele mai frumoase lacuri subterane din lume

Un sat olandez de poveste

Fotografia care a șocat întreaga lume

Numărul 7 – Număr sacru

Cele mai ciudate fobii din lume

Fantomele din Turnul Londrei

Grafitti stradal în 3D

Top 10 – Cele mai frumoase canioane din lume

Istoria celor mai bizare 3 fotografii din lume

Peșterile extraordinare din Ajanta, India

16 informații interesante despre Marele Zid Chinezesc

Expoziție de mini-trenulețe în gara Sinaia (foto si video)

11 modele unice de masini de scris

Insulele plutitoare de pe Lacul Titicaca

Supraviețuitorii focului iadului: victimele combustiei spontane

Cea mai reușită colecție de picturi stradale în 3D din întreaga lume

Râul în cinci culori

Sculpturi incredibile în mină de creion

Prima fotografie a Sfinxului de la Gizeh

Top 10 – Cele mai frumoase picturi corporale

Universul creează adevărate opere de artă

Top 10 – Cele mai frumoase gări din lume

Fotografii rare – Insula Ada-Kaleh

Cel mai scump iPhone din lume – 8 milioane $

Imagini feerice: Luna plină

Picturi corporale incredibile

Inedit: Buchet de trandafiri din frunze

Internetul în epoca de piatră

Titanicul va dispărea pentru totdeauna în cel mult 20 de ani

Top 10 fotografii surprinse la momentul potrivit

Gullfoss – Cascada de Aur din Islanda

Curcubeul lunii

Cele mai mici mașini din lume

Hussaini Hanging Bridge – unul dintre cele mai periculoase poduri din lume

Fotografii superbe – Picături de lapte în cafea

Aurora boreală provocată de furtuna solară care a lovit Pământul

Cascada Angel Falls – de 20 de ori mai înaltă decât Cascada Niagara

Cea mai flexibilă persoană din lume

Moș Crăciun descoperit cu Google Earth

Top 10 – Fotografii incredibile

Comprimarea timpului – o perceptie eronată?

Origami inedit: Litere din pagini de cărți

Cum s-a schimbat bancnota de 100 de dolari în 150 de ani

Top 10 – Răsărituri de soare la munte

O comoară poate exista încă pe insula interzisă – Insula Montecristo

Imagini rare – Sinaia de altădată

Unul dintre cele mai rare fenomene atmosferice: Curcubeul de foc

Top 10 – Diamante celebre

SOS Castelul Peleș – Adevăratul castel din spatele copacilor

Obiecte de mobilier neobișnuite

Cine sunt cei mai inteligenţi oameni din lume

Știați că binecunoscuta Salată Caesar poartă numele unui bucătar și nu cel al unui împărat roman?

Peisaje superbe învăluite în ceață

Lacul Bărbatului și Lacul Femeii

Fotografii superbe: Interiorul unui val

Semnele zodiacale prin picturi corporale

Inedit: Desene în creion sau fotografii alb-negru?

Sculpturi în origami absolut incredibile

Omul care pretinde că nu a consumat mâncare sau apă timp de 70 de ani

Peisaje superbe – Când cerul este iluminat de fulgere sau de curcubee

Castelul Frankenstein și Johann Konrad Dippel

Răsărit și apus – 20 de fotografii superbe

Vreți să aveți un zâmbet orbitor? Folosiți LED-urile!

Un fenomen natural rar întâlnit: Oceanul de Cappuccino

Când laptele devine îmbrăcăminte

O fetiță în vârstă de trei ani – cel mai tânăr artist în tatuaje din lume

Top 10 – Nopți de iarnă feerice

Iluzii optice în picturi uluitoare

Top 10 – Splendori ale soarelui

Turnul Diavolului – O provocare pentru alpiniști

Fotografii superbe – Magia ghețarilor

O colecție haioasă de bebeluși

Versiuni în miniatură ale unor clădiri celebre din Berlin

Silent Hill există cu adevărat

Peștera Waitomo – Peștera licuricilor

Canion de zăpadă în Japonia

Cea mai mare machetă de cale ferată din lume

Plătești, stai jos

Fotografii magnifice – Erupția vulcanului Etna

Valentine’s Day is coming soon

15 lucruri pe care nu le știați poate despre somn

Autostrada Iadului din Rusia

Statuia Libertății a renunțat la haine

Oameni și roboți: Viziuni ale viitorului

Pallas – cea mai veche rasă de pisici din lume

Auroră boreală superbă în Norvegia

Top 10 coincidențe uimitoare

P.S. Un pahar de șampanie însoțit de o îmbrățișare pentru prietenii mei din blogroll, deoarece sunteți alături de mine! Vă mulțumesc din suflet și vă doresc mult succes în activitatea blogurilor dvs! Cu drag, Alice

2010 Ciprian Foto, 2blackjack, Achilianu, Adrian Suciu, Adrian Voicu, Alle, Alecs Online, Andreea’s Land, Ascultă Muzica Nouă, Avimelech24, Babilon, BALANTZA, Bancuri de colecție, Black Angel, Blog de noapte, Blog despre viață, de la inimă la inimă!, Blog Voinescu Eduard, Blogatu, Blogu’ lui Alex, Bogdan86, Cartim Blog, Cornelius Roșca, Cugetări stocate, Cure de slăbire, CyRoS News, Călin Hera, Despre vrute și nevrute, Dezvăluiri!, Din viață, Domnișoara Rază de Soare, Dorin Cozan, Duras33, Energia Nouă, Enjoy&Live&Feel&Life, Eroic Center, Filme noi gratis, Filme online noi, Filme ROmanești, Foto Muzeu, Gânduri ireale, Gând_licitat, Gânduri rupte din mine, Gctinvalentin’s Blog, George Floarea (Quasiote), Glappy, HazLii, Ilussion’s Blog, Îndrăznește să speri!, Informații, Ioan Usca, Ionel baiat bun, Istoria mașinilor românești, Istorii regasite, Iustinian Tomegea, Jurnalisticus, Jurnalul meu de bord, Jurnalul., La taină despre cosmetice, La un ceai, de vorbă…, Lavinicatimu’s blog, Lecturi povestite pe scurt, Loove, Luchici&Ionel’s Blog, Lucille’s Craft&Designs, Lavinicamitu’s blog, Lumina eului INTERIOR, Marius Ianuș, Meditații matematică, Midnight Dream, Mihai Păun – Scrierile mele, Minerale, Most Wanted Blog, Music that rocked your life, Muzică Gratis, Naked Brands, Nanu Mihai, Natural, ca Aloe Vera, Noaptea Iguanei, Noua abordare a lecturii, Preșcolarii mei, Radinis, Reformistul, REVICT, Romanian Wallpapers, Sănătate și Viata, Shroomy, Silence’s Blog, Simion Cristian, Spirit nocturn, Știri vedete, Sycaman’s Blog, Tatuaje, The 365 Plan, THEjeweller, Things worth mentioning, Tribulațiile Karlei, Tutoriale de calitate, UltraBun, Val33ntyn’s Blog, Viața mea, Viață de boem, Viață de hoinar, Vindecător.com, Virtual Reality, Visul mătăsii – Pictură pe mătase, Well.of.Words, Wolftz’s Blog, Zimbrul Carpatin, Zinep’s Blog

26 comments on “Alice in WonderNet – 1 an

  1. La mulţi ani şi cât mai multe posturi! Îmi pare bine că există acest blog deoarece publicaţi cele mai interesante articole. Mult succes în continuare!

  2. La multi ani! Eu ti-am descoperit tarziu blogul ….dar am sa te urmaresc in continuare pentru ca imi plac postarile tale… si mai ales ca sunt viitoare jurnalista…invat si eu de la altii 🙂
    O zi cat mai placuta! 🙂

  3. La Multi Ani! Felicitari pentru anul implinit…si sper sa continui tot asa….e o placere sa ti citesc articolele zi de zi….mult succes in continuare…

    • Sycaman, multumesc pentru onoare!! Ma bucur ca ai trecut sa ciocnim un pahar de sampanie 😉 Si da, voi face tot posibilul sa continui macar la fel ca si pana acum! Te astept in continuare cu drag!

  4. Mă bucur mult pentru tine, știu că nu erai așa de încrezătoare în privința unui blog, dar când te-ai apucat ai făcut o treabă foarte bună. Felicitări!

    Îți doresc să faci cu acest blog o figură și mai bună în următorii ani !

    Cu drag,
    Q

    • Q… Ce mult ma bucur sa te regasesc aici! Bine ai venit si iti multumesc din suflet pentru urari! Da, intr-adevar, nu eram increzatoare deloc pana sa ma apuc de blog, dar mi-am dat seama pana la urma ca imi este un prieten sincer care mi-a fost alaturi pe tot parcursul acestui an, asa cum i-am fost si eu alaturi. Iar pana acum nu m-a dezamagit. Si o sa fac tot posibilul sa ramana acelasi prieten bun si de acum inainte.. Atat pentru mine, cat si pentru cei care il viziteaza! Te astept sa revii, Q! Cu drag, Alice

    • Oh, multumesc, Cartim, pentru urari! Doamne-ajuta! 😀 Ma bucur ca ai trecut sa sarbatorim! Mult succes si tie in activitate! 😉 Si te astept in continuare cu mare drag 😀

  5. Eu mereu mă trezesc mai târziu, dar stau şi realizez ce repede a trecut timpul Eu chiar mai ţin minte când a apărut blogul tău şi a şi trecut 1 an… La mulţi ani! scumpo!

Leave a Reply

